Sunday, May 8, 2011

Amir 'Maharaja Lawak'

Kena la bagi Maharaja Lawak sebab dia kan dah masuk Maharaja Lawak . :D .Kena la bagi kehormatan sikit. Amir memang 'Lawak' la . Kadang2 kesian la tengok dia sebab tengok kat youtube orang dok dislike je . Kesian Amir .HIHI. (Gelak Jahat) . Kalau boleh semua nak dislike kecuali peminat dia je yang like .Amir bertahan lama la dari minggu 1 sampai 7 kot tak silap saya . Dia buat lawak dia yang gelak . Korang tak kesian ke kat dia ?? asyik kutuk dia je . hahahahaha :) .Amir memang terer buat lawak pastu dia gelak , pecah rekod .Boleh masuk Malaysia Book Of Records . haha . 

IM SORRY .

2 comments:

ain dzaya said...

hehe..
xpewlaa at least kasi dy peluang utk juin maharaja lawak..yg dy gelak sniri tu la bule bt org gelak dy balek...

akmal said...

haha :D